مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر؛

پرداخت ۳۷۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

پرداخت ۸۶۰۰  میلیارد ریال تسهیلات در قالب 5200 فقره پرونده در بخشهای مسکن ، صنعت و معدن ،کشاورزی ،  خدمات و بازرگانی و تسهیلات خرد
کد خبر: ۱۴۴۴۴۶۷

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در گفتگوی اختصاصی با جام جم آنلاین  با تبریک فرا رسیدن ایام الله  دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به تمامی دولتمردان ، کارکنان خدوم دولت ،عموم  تعاونگران ، فعالان اقتصادی استان و تمامی اقشار مردم ، با تشریح خدمات بانک توسعه تعاون استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
 اظهار داشت : پرداخت ۸۶۰۰  میلیارد ریال تسهیلات در قالب 5200 فقره پرونده در بخشهای مسکن ، صنعت و معدن ،کشاورزی ،  خدمات و بازرگانی و تسهیلات خرد  توسط شعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر، تنها بخشی از عملکرد این بانک در زمینه اجابت درخواست  های تسهیلاتی مشتریان بانک می باشد. 
 
سید علمدار شایان افزود : این بانک در سال ۱۳۸۸و در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴قانون اساسی برای حمایت از بخش تعاون به عنوان دومین رکن اقتصاد کشور تشکیل و درواقع یکی از آرزوهای تعاونگران محقق شد .
 
مدیر شعب استان بوشهر با بیان اینکه بانک توسعه تعاون یکی از بانک های موفق در پرداخت تسهیلات و انجام تکالیف قانونی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال بوده گفت: بانک توسعه تعاون، عمده تسهیلات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بنگاه ‌های کوچک و متوسط اقتصادی به ویژه در بخش تعاون پرداخت کرده و تمرکز این بانک بر پرداخت تسهیلات هدفمند در بخش واقعی اقتصاد است.
 
این مقام بانکی خاطرنشان کرد: پروژه احداث آب شیرین کن 28هزار مترمکعبی سیراف – جم،کارخانه جوجه یک روزه   همتی نژاد، تولید خوراک آماده  آبزیان  ، طرح تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی برپایه نشاسته ذرت توسط  شرکت نگین صنعت سبز گناوه ، طرح اولین واحد پرورش مرغ مادر گوشتی (60 هزار قطعه ای ) در روستای کوهک از جمله  طرح های  شاخص در استان بوشهر می باشند که توسط این بانک تأمین مالی شده است.
 
شایان ادامه داد ؛ بانک توسعه تعاون در راستای تحقق رسالت خود در جهت رشد تولید ، اشتغال و شکوفایی صنعت ضمن تسهیل شرایط واگذاری املاک مازاد تملیکی بانک در استان بوشهر یک واحد صنعتی  «با ماهیت شرکت تعاونی » که چندین سال راکد بوده است را نیز در شهرستان بندر گناوه احیاء کرده که مجدد به چرخه تولید محصول بازخواهد گشت.
 
سید علمدار شایان با اشاره به تحقق  پرداخت 100درصدی  تسهیلات حمایتی و تکلیفی گفت: این بانک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود بالغ بر 800 فقره  تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، کمیته امدادامام خمینی ،بهزیستی،مشاغل خانگی ،قرض الحسنه فرزند آوری و جزء 3 بند ب تبصره 18 در سال 1402 با مبلغ 957 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است .
 
مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در پایان بیان کرد:هم اکنون نهاد بانک توسعه تعاون این افتخار را دارد که با استفاده از حجم وسیع اطلاعات و تجربیات کارکنان ساعی و خدوم خود و با تکیه بر ابزارهای نوین از جمله سامانه خدمات غیر حضوری تی تی پلاس و بانکداری دیجیتال در خدمت تمامی اقشار مردم استان بوشهر و به صورت تخصصی صاحبان مشاغل ، کارآفرینان تلاشگر و به ویژه تعاونگران فعال در تمامی بخش های اقتصاد استان باشد.
 
گفتنی است بانک توسعه تعاون استان بوشهر با 12  شعبه مشغول خدمات رسانی به تعاون گران و مشتریان گرامی در سراسر استان بوشهر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها